دانابات، رابط هوشمند
2024-10-05آویر، تحول زندگی شما با راهکارهای هوش مصنوعی
2024-10-05گپیفای، ابـزار چت آنلاین با مشتـریان
ابـزار چت آنلاین با مشتـریان + هــوشمصنوعــی بـرای
پاسخدهی سریع
گپیفای ترکیبی از امکانات جامع چت آنلاین با مشتریان به اضافهی چتبات هوش مصنوعی (باتیفای) برای خودکارسازی حداکثری پاسخدهی به مشتریان است. با گپیفای هیچ مشتری بیپاسخ نمیماند.
با گپیفای بیشتر آشنا شوید
افزایش چشمگیر بهرهوری
گپیفای با توانمندسازی تیم پاسخگویی آنلاین شما به قابلیتهای دستیار هوشمصنوعی خود، منجر به افزایش بهرهوری تیم پاسخدهی شما خواهد شد.
کاهش هزینههای پاسخگویی
باتیفای (چتبات هوشمصنوعی گپیفای) با یادگیری دادههای کسبوکار شما قادر خواهد بود تا بخش زیادی از سوالات مشتریان شما را بصورت خودکار پاسخ دهد، این موضوع منجر به کاهش هزینههای عملیاتی تیم پشتیبانی شما خواهد شد.
بهبود رضایتمشتری
گپیفای با افزایش سرعت پاسخگویی به سوالات مشتریان و ایجاد یک تجربه خوب از ارتباط با بخش پشتیبانی، میزان مشتریان و کاربران راضی کسبوکارتان را افزایش خواهد داد.
%۵۰ مشکلات مشتریان را بدون دخالت انسان حل کنید
باتیفای با تعلیم و یادگیری دادههای مهم کسبوکار شما و موضوعات و سوالات پرتکرار مشتریان شما، درصد بالایی از سوالات مشتریان را در لحظه پاسخ میدهد.
به این ترتیب حجم مشتریانی که نیاز به اتصال به کارشناس پشتیبانی خواهند داشت کمتر خواهد شد و تنها در صورتیکه سوال مشتری در دایره دانش هوشمصنوعی گپیفای نباشد، گفتگو به یکی از کارشناسان پشتیبانی منتقل خواهد شد.
برخی از قابلیتهای گپیفای
گپیفای یک ابزار تمام عیار برای دگرگون کردن فرآیند چت آنلاین و پشتیبانی کسبوکار شماست
چتبات هوشمصنوعی AI ChatBot
چتبات هوش مصنوعی گپیفای (باتیفای)، پاسخ سوالات مشتریان شما را از داخل منابع دانش کسب و کارتان مانند پستهای بلاگ، سایت شما، سوالات متداولتان و سایر مستنداتتان میدهد.
پشتیبانی چندکاناله Omnichannel Support
گپیفای با کانالهای ارتباطی محبوب مشتری مانند ایمیل، لایوچت وبسایت، واتساپ، ایمیل و … ارتباط برقرار میکند که همگی از طریق یک داشبورد یکپارچه قابل مدیریت است.
ادغام بیدردسر Easy Integration
گپیفای به راحتی و به دور از پیچیدگیهای فنی قابل ادغام با وبسایت یا اپلیکیشن و دیگر کانالهای ارتباطی شماست، تنها با چند کلیک ساده میتوانید گپیفای را در کانالهای خود بکار بگیرید.
گفتگوی لحظهای Live Chat
هر آنچه که از یک لایوچت انتظار دارید با گپیفای در اختیار شما قرار میگیرد و قادر خواهید بود به طور زنده با مشتریان خود گفتگو کنید.
گزارشهای خودکار Autogenerated Reports
داشبورد گپیفای گزارشهایی دقیق در خصوص گفتگوها، اپراتورها، صندوقهای ورودی، عملکرد تیمها و … را به صورت خودکار در اختیار شما قرار خواهد داد.
خودکارسازی کارهای تکراری Automate Repeated Tasks
به کمک بخش خودکارسازی گپیفای و با تعریف قوانین و شروط مختلف در خصوص رویدادهای روتین پاسخدهی به مشتریان، فرآیندهای تکراری را بصورت خودکار اجرا کنید.
پنل پیشرفته صندوق پیام Advanced Inboxes
از طریق صندوقهای ورودی، تاریخچه گفتگوها را پایش کنید و سوالات مرتبط با به کارشناسان مرتبط تخصیص دهید.
آنالیز رضایت مشتری CSAT Analysis
با فعالسازی قابلیت CSAT بصورت خودکار در انتهای هر گفتگو از مشتریان در خصوص میزان رضایتشان از نحوه پاسخگویی پرسش خواهد شد و در هر زمان میتوانید گزارش جامعی از روند رضایت مشتریان دریافت کنید.
دستیار هوشمصنوعی Ai Assiatant
دستیار هوشمصنوعی گپیفای در کنار کارشناسان پشیبانی شما خواهد بود و با قابلیتهای مثل خلاصهسازی تاریخچه گفتگو با مشتری، پیشنهاد نگارش پیام، اصلاح گرامر پاسخها و … به افزایش بهرهوری آنها کمک خواهد کرد.
مجموعهی کاملی از APIها برای ارسال پیام، ساخت مکالمه، تغییر وضعیت پیام و … به راحتی و در دسترس همهی کاربران.
APIهای کامل
API
SDK برای ارسال خودکار اطلاعات
با استفاده از SDK جاوا اسکریپت گپیفای، میتوانید اطلاعات مشتریانی که در سیستمهای شما لاگین هستند را به صورت خودکار در پنل گپیفای ست کنید تا اپراتورهای شما بدانند با چه کسی در حال چت هستند.
مرکز راهنما (Help Center)
مرکز راهنمای محصولات و خدمات خود را میتوانید در دستهبندیهای قابل تعریف ایجاد کنید و در هر دستهبندی در داخل گپیفای، مقالات متعددی نوشته و منتشر کنید و در ویجت گپیفای هم قرار دهید.
ذخیره مخاطبان (Contact List)
میتوانید کسانی که با کسب و کار شما چت میکنند را به عنوان مخاطب ذخیره کنید، اطلاعات آنها را تنظیم کنید و بر روی آنها یادداشت بگذارید.
گپیفای یک راهحل جامع برای پشتیبانی کسبوکار شماست که با استفاده از هوشمصنوعی و ایجاد چتبات اختصاصی کسبوکارتان، منجر به بهبود فرآیند پاسخگویی به مشتریان و افزایش بهرهوری تیم پشتیبانی شما خواهد شد.
گپیفای در کنار تمام قابلیتهای مورد انتظار شما از یک سامانه گفتگوی آنلاین و پشتیبانی کسبوکار مثل چت لحظهای وبسایت، گزارش عملکردی اپراتورها، پنل پیشرفته صندوقهای پیام و آنالیز رضایت مشتری، با استفاده از هوشمصنوعی به شما اجازه ساخت چتبات اختصاصی کسبوکارتان را میدهد. این چتبات بدون دخالت اپراتورهای انسانی، درخواستهای مشتریان را پاسخ داده و ضمن افزایش سرعت پاسخگویی و بهبود تجربه مشتری، هزینههای پشتیبانی شما را کاهش خواهد داد.
گپیفای ارائه دهنده یک مجموعه کامل از قابلیتها در جهت پشتیبانی کسبوکار شماست، قابلیتهایی مثل خودکارسازی فرآیندهای تکراری (Automate Repeated Tasks)، ویجت گفتگوی لحظهای (Live Chat)، پنل پیشرفته صندوق پیام (Advanced Inboxes)، آنالیز رضایت از مشتری (CSAT Analysis)، دستیار هوشمصنوعی (Ai Assistant)، پشتیبانی چند کاناله (Omnichannel Support) و … است.
به علاوه برای خودکارسازی، تنها فناوری مورد استفاده از گپیفای هوش مصنوعی نیست. گپیفای از قابلیتهایی مانند ورکفلو (Workflow) نیز برای خودکارسازی بخشبندی نیازهای مشتریان استفاده میکند.
در صورتیکه باتیفای (چتبات هوشمصنوعی گپیفای) پاسخ سوالی را نداند، گفتگو با مشتری را به یکی از اپراتورهای تیم پشتیبانی ارجاع خواهد داد تا مشتری به صورت لحظهای ادامه گفتگوی خود را با اپراتور پیش ببرد.
چتبات هوش مصنوعی با استفاده از دادههایی (مثل سوالات متداول و یا مقالات و آموزشهای وبلاگ) که شما در خصوص کسبوکار خود در پنل مدیریتی گپیفای بارگذاری میکنید، آموزش میبیند و سپس آماده پاسخگویی به مشتریان شما خواهد بود. به زودی باتیفای قادر خواهد بود تا علاوه بر پاسخدهی به سوالات مشتریان از دادههای پایگاه دانش، عملیاتی مثل اتصال و دریافت داده از سایر سیستمها را نیز اجرا کند.
گپیفای برای کسبوکارهای از هر اندازه و صنعتی که به دنبال بهبود ارتباط با مشتریان، افزایش کارایی پشتیبانی، و ارائه تجربه مشتری بهتر هستند، مناسب است؛ اما اگر مقیاسپذیر کردن پشتیبانی، کاهش سرعت پاسخگویی، ۲۴ ساعته کردن پشتیبانی و افزایش کیفیت آن، دغدغهی امروز شماست، گپیفای ابزاری است که به آن نیاز دارید.
از جمله صنایعی که گپیفای میتواند بیشتر در آنها کاربرد داشته باشد میتوان به صنایع زیر اشاره کرد:
– فروشگاههای آنلاین و ایکامرسها
– صنعت بانکی، مالی و بیمه
– صرافیهای رمزارز
– خدمات لجستیک و ارسال
– خدمات و سرویسهای آنلاین
– کسب و کارهای آموزشی
باتیفای در لحظه ساخته و فعال میشود. کافی است در گپیفای ثبتنام کنید، صندوق ورودی خود را بسازید و سپس از بخش باتیفای، با اضافه کردن منابع دانش خود آن را فعال کنید.
هیچ نیازی به گذشت زمان برای یادگیری منابع دانش شما توسط باتیفای وجود ندارد و باتیفای در لحظه شروع به کار میکند.
انتخاب با شماست. اگر انتخاب شما این باشد که باتیفای خارج از منابع دانش شما پاسخی به مشتریان شما ندهد، باتیفای فقط سوالات مربوط به کسب و کار شما را پاسخ خواهد داد. اگر بخواهید باتیفای از دانش عمومی خود نیز استفاده کند، این موضوع هم امکانپذیر است.
بعد از ساخت صندوق ورودی جدید در ویبات، یک کد HTML در اختیار شما قرار میگیرد که با قرار دادن این کد در وبسایت خود، ویجت گپیفای به وبسایت شما اضافه خواهد شد.